У світі "сенсорики"

Сенсорний розвиток - це розвиток у дитини процесів сприйняття і уявлень про предмети і явища навколишнього світу. Дитина народжується на світ з готовими органами почуттів: у нього є очі, вуха, його шкіра володіє чутливістю, що дозволяє сприймати предмети, і т. п. Це лише передумови для сприйняття навколишнього світу. Щоб сенсорне розвиток проходив повноцінно, необхідно цілеспрямоване сенсорне виховання. Дитину слід навчити розглядання, обмацуванню, вислуховуванню тощо , тобто сформувати у нього перцептивні дії. Але обстежувати предмет, побачити, обмацати його недостатньо. Необхідно визначити відношення виявлених властивостей і якостей даного предмета до властивостями і якостями інших предметів. Для цього дитині потрібні мірки, з якими можна порівняти те, що він зараз сприймає. Загальноприйнятими мірками, так званими «еталонами», які склалися історично, порівнюють, зіставляють результати сприйняття. Це системи геометричних форм, шкала величин, міри ваги, звуковысотный ряд, спектр кольорів, система фонем рідної мови і т. д. Всі ці еталони повинні бути засвоєні дитиною.

Сенсорне виховання служить основою пізнання світу, першим ступенем якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання в значній мірі залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто наскільки абсолютно дитина чує, бачить, відчуває оточуюче.

/Files/images/grupa7/IMG-345cc567696b714899c761e4b8578a47-V_resize_97.jpg /Files/images/grupa7/IMG-2204c7a6356e6f6bfff5ed1d94462571-V_resize_28.jpg /Files/images/grupa7/IMG-a1c0433d4fade13bfc2b68268d7acc40-V_resize_94.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 49